Sveučilište u Zagrebu

Kineziološki fakultet

O vanjskom suradniku

prof. dr. sc. Dubravka Miljković

Zvanje: redoviti profesor

Konzultacije:

Prema dogovoru putem e-maila: dubravka.miljkovic@ufzg.hr

Zavod/služba :
Zavod za opću i primijenjenu kineziologiju
Godina diplomiranja:
1975
Godina magistriranja:
1986
Godina doktoriranja:
1990

Nastava

sveučilišni integrirani preddiplomski i diplomski

Životopis

  • rođena 28. rujna 1953. godine u Zagrebu
  • završila osnovnu školu i gimnaziju u Zagrebu
  • 1975. godine diplomirala psihologiju (A) i pedagogiju (B) na Filozofskom fakultetu u Zagrebu
  • 1980. god. diplomirala pedagogiju kao prvi glavni predmet
  • 1986. god. magistrirala psihologiju s temom iz područja čitanja
  • 1990. god. doktorirala pedagogiju s temom iz područja opće kulture – opće informiranosti
  • od 1992. god. usavršavala se u području menadžmenta nevladinih udruga (SAD, 1995.), te psihologije menadžmenta (Beč, 2000.)
  • od 1975.-1978. god. radila kao školski psiholog i pedagog u OŠ Ljudevita Gaja u Mihovljanu; položila stručni ispit
  • od 1978.-1991. god. radila kao referent za vojnu pedagogiju i nastavnik didaktike u IŠC u Karlovcu
  • 1991.-1995. god. radila kao školski psiholog, nastavnik psihologije i voditelj debatnog kluba u IX. gimnaziji u Zagrebu; 1995. promovirana u zvanje stručnog suradnika - savjetnika
  • od 1995.-2005. god. direktorica poduzeća za edukaciju i savjetovanje D-2,d.o.o. u Zagrebu
  • od 2005. god. u stalnom radnom odnosu na Učiteljskom fakultetu, u Odsjeku za obrazovne znanosti. Drži nastavu Pedagogije i Komunikacije u odgoju i obrazovanju na Kineziološkom fakultetu, Didaktiku na PMF-u, Teorije odgoja i Interakcijsko komunikacijske aspekte odgoja i obrazovanja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu, Upravljanje razredom i disciplinu na Učiteljskom fakultetu (diplomski i doktorski studij)
  • 2005. god. izabrana u znanstveno-nastavno zvanje docenta, 2009. god. u zvanje izv. profesora; 2013. god. u zvanje redovitog profesora
  • od 2009. glavna i odgovorna urednica pedagoškog časopisa Napredak 
  • od 1992.-2001. god. volonterka na Telefonu za psihološku pomoć; od 1997.-2001. i predsjednica udruge, a potom predsjednica Saveza udruga telefona kriznih službi u RH
  • utemeljiteljica i više godina nositeljica kolegija: Poslovna psihologija, Organizacijska psihologija, Odabrana poglavlja psihologije menedžmenta i Psihološki i sociološki aspekti komuniciranja na Veleučilištu Vern', te utemeljiteljica i nositeljica kolegija Psihologija obrazovanja i Metodika nastave psihologije na Odsjeku za psihologiju Hrvatskih studija
  • trener trenera i edukator u području psihologije menedžmenta za mnoge poslovne subjekte i nevladine udruge u RH, te u BiH i Sloveniji
  • (ko)autorica 41 knjige (od kojih su tri sveučilišna i jedan veleučilišni udžbenik, dvije su objavljene i na engleskom jeziku, jedna na slovenskom, sedam na srpskom), 1 skripte, 6 poglavlja u knjigama, više od 70 znanstvenih i stručnih radova, te tristotinjak stručno-popularnih članaka za razne novine i časopise
  • aktivno sudjelovala na tridesetak znanstvenih i stručnih skupova, te skupova vezanih uz organizaciju i djelovanje telefonskih kriznih službi (između ostalih i u Japanu - na poziv Inochi No Denwa - saveza japanskih telefonskih kriznih službi, u Kini, Izraelu, Rusiji i dr.)
  • redovita članica Hrvatskog pedagoško književnog zbora, Hrvatske psihološke komore, Hrvatskog psihološkog društva i Foruma za slobodu odgoja.
  • dobitnica nagrade Hrvatskog psihološkog društva "Ramiro Bujas" (1997.) za dostignuća u popularizaciji psihologijske znanosti, Godišnje državne nagrade za znanost - za popularizaciju i promidžbu znanosti u području društvenih znanosti, posebice iz polja psihologije (2000.), te nagrade "Zoran Bujas" za psihologijsku knjigu godine (2009.).

Objavljeni radovi u Hrvatskoj znanstvenoj bibliografiji (CROSBI)

Napomena: Ove radove održava Knjižnica Instituta Ruđer Bošković koja vodi projekt Hrvatske znanstvene bibliografije CROSBI. Ovim linkom možete vidjeti sve podatke o radovima koje su autori unijeli u bazu podataka.
Za sve izmjene možete se obratiti na help@bib.irb.hr, a na istu adresu možete uputiti i sva vaša pitanja i sugestije vezana uz CROSBI.

Izabrane publikacije

  1. Knjige

1.1. Udžbenici i skripte

  1. Miljković, D. (1988.). Kultura komuniciranja. Karlovac: Inžinjerijski školski centar. - skripta
  2. Miljković, D. – Rijavec, M. (2000., 2003., 2004., 2007., 2008..).  Odabrana poglavlja iz Organizacijske psihologije za studente Ekonomije poduzetništva. Zagreb: IEP-D2. - skripta
  3. Vizek-Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D. (2003.). Psihologija obrazovanja (sveučilišni udžbenik). Zagreb: IEP-Vern'. – sveučilišni udžbenik
  4. Rijavec, M., Miljković, D., Brdar, I. (2008.). Pozitivna psihologija – znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće – sveučilišni udžbenik. Zagreb: IEP-D2. – sveučilišni udžbenik
  5. Miljković, D. (2008.). Pedagogija za sportske trenere – veleučilišni udžbenik. Zagreb: Društveno veleučilište i Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu. – veleučilišni udžbenik
  6. Cindrić, M., Miljković, D. i Strugar, V. (2010.). Didaktika i kurikulum – sveučilišni udžbenik. Zagreb: IEP-D2.
  7. Vizek-Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D. (2013.). Psihologija obrazovanja (sveučilišni udžbenik, dopunjeno izdanje). Beograd: Klett

1.2. Stručne knjige

  1. Miljković, D. (1987.). Bitne karakteristike čitanja i mogućnosti njegovog unapređivanja. Beograd: VINC.
  2. Miljković, D. (1995.). Pedeset godina IX. gimnazije. Zagreb: Školske novine.
  3. Miljković, D. (1996.). Pomozite svojoj djeci da razviju samopuzdanje. Đakovo: Tempo.
  4. Miljković, D. - Rijavec, M. (1996., 1997., 2001., 2004., 2008., 2010., 2012.). Razgovori sa zrcalom - psihologija samopouzdanja. Zagreb: IEP-D2.
  5. Miljković, D. (1997., 2003.). Zapisi iz tri ženska kuta - psihologija svakodnevice. Zagreb: IEP-D2. Zagreb.
  6. Miljković, D. (2004., 2009.). Zapisi iz tri ženska ugla – psihologija svakodnevice. Čačak: Legenda.
  7. Rijavec, M. - Miljković, D. (1997.). A što biste vi učinili? - psihologija protiv zdravog razuma. Zagreb: IEP-D2.
  8. Miljković, D. - Rijavec, M. (1988.). S onu stranu zrcala - psihologija alternativnih stanja svijesti. Zagreb: IEP-D2.
  9. Miljković, D. - Rijavec, M. (1999.). Kako (se) dobro prezentirati? IEP-D2-MEP, Zagreb, 1999.
  10. Rijavec, M. - Miljković, D. (1999.). Kako izbjeći pogreške u procjenjivanju ljudi? IEP-D2-MEP, Zagreb 1999.
  11. Rijavec, M. - Miljković, D. (1999.). Kako rukovoditi šefom? IEP-D2-MEP, Zagreb 1999.
  12. Miljković, D. - Rijavec, M. (1999.). Zaposlite najbolje - vještine i tehnike intervjuiranja. IEP-D2-MEP, Zagreb, 1999.
  13. Rijavec, M. - Miljković, D. (1999.). Je li to za mene? - priručnik za buduće poduzetnike, Zagreb: Zavod za zapošljavanje.
  14. Rijavec, M. - Miljković, D. (2000., 2002.). Srce moje i tvoje u ljubavi stoje - psihologija ljubavi. Zagreb: IEP-D2,
  15. Rijavec, M. - Miljković, D. (2002.). Srce moje i tvoje u ljubavi stoje - psihologija ljubavi. Čačak: Legenda.
  16. Rijavec, M. - Miljković, D. (2002.). Srce in ljubezen. Ljubljana: Mladinska knjiga.
  17. Delač-Hrupelj, J. - Miljković, D. - Lugomer-Armano, G. (2000.). Lijepo je biti roditelj. Zagreb: Creativa – UNICEF.
  18. Delač-Hrupelj, J. - Miljković, D. - Lugomer-Armano, G. (2000.). The joys of parenthood. Zagreb: Creativa – UNICEF.
  19. Miljević-Riđički, R. - Miljković, D. - Pavličević-Franić, D. - Rijavec, M. - Vizek-Vidović, V. - Vlahović-Štetić, V. - Zarevski, P.(2000., 2003.). Učitelji za učitelje. Zagreb: IEP – UNICEF.
  20. Miljević-Riđički, R. - Miljković, D. - Pavličević-Franić, D. - Rijavec, M. - Vizek-Vidović, V. - Vlahović-Štetić, V. - Zarevski, P.(2000.). Teachers for teachers. Zagreb: IEP – UNICEF.
  21. Miljković, D. - Rijavec, M. (2001., 2004.). Kako postati i ostati (ne)sretan? - psihologija iracionalnih vjerovanja, Zagreb: IEP-D2.
  22. Rijavec, M. - Miljković, D. (2001.). Kako rješavati probleme i donositi odluke? Zagreb: IEP-D2-MEP.
  23. Miljković, D. - Rijavec, M. (2001.). Kako upravljati promjenama? Zagreb: IEP-D2-MEP.
  24. Rijavec, M. - Miljković, D. (2001.). Kako savladati tremu? Zagreb: IEP-D2-MEP.
  25. Miljković, D. - Rijavec, M. (2001.). Psihologija prodaje. Zagreb: IEP-D2-MEP.
  26. Miljković, D. - Rijavec, M. (2002., 2004. 2012.). Bolje biti vjetar nego list: psihologija dječjeg samopouzdanja. Zagreb: IEP-D2.
  27. Miljković, D. - Rijavec, M. (2005., 2007., 2011.). Bolje biti vjetar nego list: psihologija dječjeg samopouzdanja. Čačak: Legenda.
  28. Rijavec, M. - Miljković, D. (2002., 2006., 2012). U potrazi za čarobnom svjetiljkom – psihologija samomotivacije. Zagreb: IEP-D2.
  29. Miljković, D. – Rijavec, M. (2002.). Komunikacija u organizaciji. Zagreb: IEP-D2-Vern'.
  30. Rijavec, M. - Miljković, D. (2002.). Neverbalna komunikacija. Zagreb: IEP-D2-Vern'.
  31. Miljković, D. - Rijavec, M. (2002.). Kako se zauzeti za sebe? Zagreb: IEP-D2-Vern'.
  32. Rijavec, M., Miljković, D. (2002.). Kako rješavati konflikte? Zagreb: IEP-D2-Vern'.
  33. Rijavec, M., Miljković, D. (2003., 2004.). Vodič za preživljavanje u školi. Zagreb: IEP-D2.
  34. Miljković, D., Lugomer-Armano, G., Arnautović, D. (2004., 2005.). Ovdje sam, slušampriručnik za edukaciju volontera u službi psihološke pomoći telefonom. Zagreb: SUTEKS.
  35. Miljković, D. - Rijavec, M. (2004., 2008.). Tri puta do otoka sreće – psihologija sreće i dobroga života. Zagreb: IEP-D2. 
  36. Miljković, D. (2004.). Ljubav i popratne pojave – sve što ste htjeli znati, a drugi su se usudili pitati. Zagreb: IEP-D2.
  37. Rijavec, M., Miljković, D. (2004., 2011.). Pričaj mi priču. Zagreb: IEP-D2.
  38. Rijavec, M., Miljković, D. (2006., 2010.). Tko su dobri ljudi – psihologija pozitivne osobe. Zagreb: IEP-D2.
  39. Rijavec, M., Miljković, D. (2007.). Ko su dobri ljudi – psihologija pozitivne osobe. Čačak: Legenda.
  40. Miljković, D. - Rijavec, M. (2006.). Kako biti bolji – priručnik iz pozitivne psihologije. Zagreb: IEP-D2.
  41. Miljković, D. - Rijavec, M. (2009.). Razgovori sa ogledalom - psihologija samopouzdanja. Čačak: Legenda.
  42. Miljković, D. - Rijavec, M. (2009.). Kako biti bolji – priručnik iz pozitivne psihologije. Čačak: Legenda.
  43. Rijavec, M., Miljković, D. (2009.). Pozitivna psihologija na poslu – što najbolje čini najboljima. Zagreb. IEP-D2.
  44. Miljković, D. - Rijavec, M. (2010.). Psihologija sreće i dobrog života. Novi Sad: Psihopolis Institut.
  45. Rijavec, M., Miljković, D. (2010.). Pozitivna disciplina u razredu. Zagreb. IEP-D2.
  46. Miljković, D. - Rijavec, M. (2011.). Pričaj mi priču 2 – Budi ono što možeš biti. Zagreb. IEP-D2.
  47. Rijavec, M., Miljković, D. (2012.). Što je bilo poslije. Zagreb. IEP-D2.
  48. Miljković, D. - Rijavec, M. (2013.). Teen-psiha, priručnik za tinejdžere. Zagreb: Profil.

Poglavlja u knjigama:

  1. Miljković, D. (1993.). Učenje učenja - Prilozi metodici rada stručnih suradnika; Primjer didaktičko-metodičke razrade predavanja za učenike. U: Kako učiti učinkovitije (ur. Čudina-Obradović, M.), Zagreb: Ministarstvo kulture i prosvjete i Zavod za školstvo, str. 13 – 19.
  2. Miljković, D. (1994.). Suradnja stručnih suradnika s nastavnicima, U: Opći priručnik za nastavnike srednjih škola (ur. Petričević, D.), HPKZ, Zagreb, 1994.
  3. Miljković, D. (1995.). "Život" i "moja budućnost" - procjene prognanih i izbjeglih učenika, te Zagrepčana, u prostoru semantičkog diferencijala. U: Preživjeli smo - kako dalje (ur. Ivanek, A.), Zagreb: Ministarstvo prosvjete, str. 59-70 (engl. 143-154).
  4. Miljković, D. (2004.). Psihološki pristup. U: Dobro je znati prije, za vrijeme i nakon poroda – priručnik za (buduće) roditelje (ur. L. Magdić i D. Miljković). Zagreb: Hrvatski liječnički zbor. 
  5. Miljković, D. i Rijavec, M., (2010.).  The recipe U: Bormans, L (ur..).  The world book of happiness (str. 50-51).: Uitgeverij Lannoo. (objavljeno i na njemačkom, francuskom, nizozemskom, kineskom i korejskom) 

2. Znanstveni radovi

2.1. Znanstveni radovi objavljeni u publikacijama i časopisima s međunarodno priznatom recenzijom i s njima izjednačenim publikacijama (kategorija a1)

  1. Miljković, D. (1991.). Utjecaj obitelji na kognitivno funkcioniranje djece, Napredak,  132 (1):  5 - 13. (izvorni znanstveni rad)  
  2. Miljković, D. (1991.). Organizacija nastave i odnosi nastavnika i učenika - značajni faktori u procesu razvoja ličnosti, Napredak, 132 (3): 238 - 248. (pregledni rad)
  3. Miljković, D. (1992.). Utjecaj obitelji na neke osobine ličnosti u funkciji dobi i spola, Napredak, 133 (1): 21 - 31 (izvorni znanstveni rad).
  4. Andrilović, V., Miljković, D. (1992.). Jedan pokušaj stvaranja uvjeta za kreativnu produkciju u neselekcioniranih skupina ispitanikaNapredak, 133 (4): 402 - 408. (izvorni znanstveni rad).
  5. Miljković, D., Andrilović, V. (1993.). Način i vrijeme prezentacije podražajnih predmeta i raznovrsnost odgovora u neselekcioniranih skupina ispitanikaNapredak, 134 (1): 24 - 29. (izvorni znanstveni rad).
  6. Miljković, D. (1995.).  Kriterijski obrazac za autoevaluaciju tijekom učenja, spol  i neke druge osobine ličnosti, Psychologia Croatica 1 (3-4):  217 - 222.
  7. Rijavec, M.; Raboteg-Šarić, Z.; Miljković, D. (2003.).  Intrinsic vs. extrinsic orientation in the classroom and self-regulated learning. // Studia Psychologica. 45 (1): 51-63 (članak, znanstveni - CC).
  8. Rijavec, M., Miljković, D. (2006.).  Pozitivna psihologija: psihologija čije je vrijeme (ponovno) došlo.  Društvena istraživanja. 15 (4-5): 621-641 (pregledni rad, znanstveni - CC)
  9. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2006.).  Extrinsic vs. intrinsic life goals, psychological needs and life satisfaction, U:  A. Delle Fave (ur.), Dimensions of well-being. Research and intervention. Milano: Franco Angeli: 91-105. (poglavlje u znanstvenoj knjizi, međunarodna recenzija)
  10. Jurčec, L., Miljković, D. (2007.).  Korisnost studentskih procjena učinkovitosti nastavnika. Napredak, 148 (4): 485-511 (pregledni rad, znanstveni).
  1. Miljković, D., Rijavec, M. (2009.).  Važnost pozitivnih emocija u odgoju i obrazovanju. Napredak, 150 (3-4): 488-506.
  2. Brdar, I., Rijavec, M., Miljković, D. (2009.).  Life goals and well-being: Are extrinsic aspirations always detrimental to well-being? Psychological Topic, 18 (2): 317-334.
  3. Brdar, I., Rijavec, M., Miljković, D. (2009.).  Approaches to happiness, life goals and well-being. U: Freire, T. (ur.) Understanding positive life research and practice on positive psychology, str. 43-62. Lisabon: Climepsi Editores. (poglavlje u znanstvenoj knjizi, međunarodna recenzija)
  4. Miljković, D. (2010.).  Inducirana stresna situacija i uspjeh studenata u rješavanju jednostavnih matematičkih zadataka. Odgojne znanosti, 12 (2): str. 283-296. (izvorni znanstveni rad)
  5. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2011.).  Aspirations and well-being: extrinsic vs. intrinsic life goals. Društvena istraživanja, 20 (3): 693-710.
  6. Miljković, D., Batinić, Š. (2011.).  Iz povijesti hrvatskoga srednjega školstva u razdoblju od 1918.-1941. Napredak, 152 (3-4): 495-519.
  7. Merkaš, M., Raboteg-Šarić, Z. i Miljković, D. (2011.).  The Relation of Intrinsic and Extrinsic Aspirations to Adolescent Life Satisfaction. U: I. Brdar (ur.) The Human Pursuit of Well-Being A Cultural Approach, str. 107-119. Springer Netherlands. (poglavlje u znanstvenoj knjizi, međunarodna recenzija)

2.2. Znanstveni radovi objavljeni u ostalim (a2) časopisima:

  1. Miljković, D. (1985.).  Moguća struktura poticajnih i ometajućih faktora u učenju pitomaca vojnih škola, Vojno delo, 6, str. 150 - 162.
  2. Miljković, D. (1986.).  Hijerarhijska struktura poticajnih i ometajućih faktora u učenju pitomaca vojnih škola. U zborniku: V. Dani psihologije u Zadru, Vol. 3, str. 169-176.
  3. Miljković, D. (1986.).  Prognostička valjanost testova korištenih u ispitivanju prethodnih znanja slušalaca - pripadnika stranih oružanih snaga i oslobodilačkih pokreta, Teorija i ratna praksa, 11, 125 - 138.
  4. Miljković, D. (1988.).  Efikasnost odgojno obrazovnog procesa u srednjoj školi s aspekta  osposobljavanja za ONO i DSZ, Zbornik radova VVPŠ, 25, 269 – 278 i Efikasnost odgojno obrazovnog procesa u srednjoj školi s aspekta osposobljavanja za obranu i zaštitu, Drugi kongres pedagoga Hrvatske, Zbornik radova, 235 - 239.
  5. Andrilović, V., Miljković, D. (1986.).  O testu crtkanja - prethodno priopćenje, Dani Ramira Bujasa.
  6. Miljković, D. Andrilović, V. (1989.).  Dobne i spolne razlike u jednoj netreniranoj motoričkoj aktivnostiPsihologija, 3-4, 75 - 79.
  7. Miljković, D., Andrilović, V. (1991.).  Razvoj individualnog kriterija točnosti u verbalnom učenju i neka motorička postignuća, Istraživanja odgoja i obrazovanja, Vol. 8, str. 95 - 106.
  8. Miljković, D. (1987.).  Mogućnosti unapređivanja efikasnosti čitanja pitomaca vojne akademije, Zbornik radova VA KoV, 13, 99 - 114.
  9. Miljković, D. (1988.).  Čitkost i čitljivost teksta utječu na efikasnost čitanja, Inovacije u nastavi, 3, 214 - 218.
  10. Miljković, D. (1991.).  Životna dob i opća kultura, Theleme, 1,  49 - 56.
  11. Miljković, D., Andrilović, V. (1992.).  Divergentna produkcija uz različite uvjete prezentacije podražajnih predmeta i životna dobTheleme, 3 - 4, 151 - 159.
  12. Andrilović, V., Miljković, D. (1986.).   O testu crtkanja - prethodno priopćenje, 7. psihologijski skup "Dani Ramira Bujasa" - 1984. Primijenjena psihologija, 7 (1-4), 318-326.
  13. Miljković, D. (1988.).  Efikasnost odgojno obrazovnog procesa u srednjoj školi s aspekta osposobljavanja za obranu i zaštitu, Drugi kongres pedagoga Hrvatske, Zbornik radova, 235 - 239.
  14. Miljković, D. (1990.).  Poznavanje i korištenje metoda učenja, Drugi kongres pedagoga Jugoslavije.
  15. Miljković, D. (1990.).  Organizacija rada pitomaca, Savjetovanje "Naučna organizacija rada u vojnim školama", Karlovac.
  16. Miljković, D. (1992.).  Marija Fabković o Janu Amosu Komenskom, Znanstveni skup "J.A.Komensky u ozračju suvremene znanosti i kulture", Zagreb.
  17. Miljković, D. (1994.).  Ženska realna gimnazija sestara milosrdnica u zagrebu (1927. - 1945.), u zborniku "Uloga Katoličke crkve u razvoju hrvatskog školstva" (prir. Pranjić, M. - Kujundžić, I. - Biondić, I.), Zagreb: HAOZ, 105 - 116.
  18. Miljković, D. (1995.).  "Život" i "moja budućnost" - procjene prognanih i izbjeglih učenika, te Zagrepčana, u prostoru semantičkog diferencijala, Izlaganje na svjetskom kongresu fondacije Balint, Zagreb, srpanj 1993. Objavljeno u: Preživjeli smo - kako dalje (ur. Ivanek, A.), Zagreb: Ministarstvo prosvjete, 59-70 (engl. 143-154).
  19. Miljković, D. (1999.).  Ways to build / improve self – esteem, međunarodna konferencija telefonskih kriznih službi, Peking. Objavljeno u zborniku radova: Theory and Practice on the Telephone Psychological Counseling (Ur. Wang Xing Juan i Wang Feng Xian), The Ford Foundation, Peking, 309-314 – kineski; 503-513-engl.
  20. Miljković, D. (2006.).  Obrazovanje s mozgom na umu. U zborniku: Mozak i um – trajni izazov čovjeku (ur. M.S. Žebec i dr.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 217-231.
  21. Miljković, D., Rijavec, M. (2007.).  What makes teachers happy? Quantitative and qualitative aspects of job satisfaction and psychological well-being of teachers. Napredna i sustavna istraživanja // Pedagogija. U zborniku: Pedagogija u kontekstu društva znanja, str. 41-47 (ur. M. Cindrić i sur.). Zagreb: ENCSI.
  22. Rijavec, M., Miljković, D. (2008.).  The profile of intrinsic learners: love for learning, life aspirations and well-being. U zborniku: Communication and Information Sciences in the Knowledge Society, Communication and Information Sciences in the Knowledge Society / Šimović, V ; Bakić Tomić, Lj ; Hubinkova, Z. (ur.). Ontario: The International Institute for Advanced Studies in Systems Research, Informatics and Cybernetics, 130-134.
  23. Miljković, D., Rijavec, M. (2008.).  Spirituality, Life Aspiration and Well-being. U zborniku: Personal and spiritual development in the world of cultural diversity, str. 45-50 (ur. G.L. Lasker i K. Hiwaki), Vol.5. Ontario: The International Institute for Advanced Studies in Systems Research, Informatics and Cybernetics.
  24. Rijavec, M., Miljković, D., Jurčec, L. (2011.).  Life goals, positive experiences at faculty and well-being of future teachers. U: D. Miljković, M. Rijavec (eds)  Positive Psychology in Education, Book of Selected Papers, (str. 87-99). Zagreb: Faculty of Teacher Education, University of Zagreb  & ECNSI.
  25. Miljković, D. (2012.). Obrazovne vrijednosti – između želja i stvarnosti U: N. Hrvatić, A. Klapan (ur.) Pedagogija i kultura (znanstvena monografija) (str. 283-296). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo.
  26. Miljković, D. (2013.). Zdravlje i subjektivna dobrobit. U: V. Strugar (ur.) Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, sv. 7 (str. 223-237). Bjelovar: HAZU - Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad.

Ostali, interno objavljeni znanstveni radovi

  1. Miljković, D. (1979.). Objektivnost i pouzdanost ocjenjivača. Karlovac: Inžinjerijski školski centar (istraživački projekt).
  1. Miljković, D. (1981.).  Neki aspekti racionalizacije nastave. Karlovac: Inžinjerijski školski centar (istraživački projekt).
  1. Miljković, D., Ličina, D. (1982.).  Ispitivanje opravdanosti izrade i upotrebe radne bilježnice kao izvora znanja u ŠROI, didaktički eksperiment. Karlovac: Inžinjerijski školski centar.
  1. Miljković, D. (1983.).  Usavršavanje nastavnih planova i programa kao aspekt racionalizacije nastave. Karlovac: Inženjerijski školski centar.
  1. Miljković, D. (1985.).  Što pitomce vojnih škola potiče na učenje, a što ih u učenju ometa? – akcijsko istraživanje. Karlovac: Inženjerijski školski centar.

2.3. Znanstveni sažeci – recenzirani i objavljeni u zbornicima sa znanstvenih skupova

  1. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2002.).  Motive Dispositions of Students and Employed Subjects in Relation to Age and Gender. 6th Alpe-Adria, Conference of Psychology, Rovereto. Abstract: Special Edition of Review of Psychology, Kolesarić, V., Krizmanić, M., Ivanec, D. (Eds). Zagreb: Naklada Slap, pp. 104.
  2. Miljković, D., Rijavec, M. (2002.).  Intrinzični i ekstrinzični životni ciljevi i psihološka dobrobit. Psihoterapija danas i sutra – 19. hrvatski psihoterapijski seminar, Zagreb.
  3. Rijavec M., Miljković, D., Raboteg Šarić, Z. (2002.).  Intrinzična i ekstrinzična motivacija i samoregulirano učenje, Deseta godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Plitvice.
  4. Miljković, D. (2002.).  Psihologija i obrazovanje - vječna ljubav (?)
    U: Sorić, I. (ur.) Sažetci radova - 13. Dani psihologije. Odsjek za psihologiju. Filozofski fakultet, Zadar.
  5. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2003.).  Tko su sretna djeca? Jedanaesta godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Zadar.
  6. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2004.).  Extrinsic vs intrinsic life goals, psychological needs and well-being, Book of Abstracts, Second European Conference on Positive Psychology, Abstract - Milano : Arcipelago edizioni, 2004. 237-238.
  7. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2005.).  What makes us happy? Intrinsic/extrinsic life goals and psychological well-being7th Alps-Adria Conference in Psychology, Zadar, Abstracts, Manenica, Ilija (ed.). Zadar: Department of Psychology, University of Zadar, 2005. str. 60.
  8. Miljković, D. (2005.).  Pozitivna psihologija u praksi – izlaganje, Trinaesta godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Osijek.
  9. Brdar, I., Rijavec, M., Miljković, D. (2005.).  Tko su sretni studenti – izlaganje, Trinaesta godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Osijek.
  10. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2006.).  Approaches to Happiness, Life Goals and Well-Being. Third European Conference on Positive Psychology, University of Minho, Bragua, Portugal.
  11. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2006.). Happiness, life goals, well-being, and positive psychology. V. kongres psihologov Slovenije, Ljubljana, 8. - 11. 11. 2006.
  12. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2006). Three roads to happiness: Where do they lead us and how? Abstract: Človek in sreča, In: Bajec, B. (Ed.). Ljubljana: Društvo psihologov Slovenije, 2006. pp.94.
  13. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2007.).  Pathways to happiness, life aspirations, and hedonic/eudaimonic well-being // Mapping of Psychological Knowledge for Society / Kotrlova, Jindriska (ur.). Prag : Union of Psychological Associations of the Czech Republic (UPA).
  14. Rijavec, M., Miljković, D., Brdar, I. (2007.).  Teaching Positive Psychology in Croatian Secondary Schools. 1st Applied Positive Psychology Conference People at their Best: Work, Education and Health. April 18-20, University of Warwick, UK, pp 29.
  15. Merkaš, M., Miljković, D. (2007.).  The factor structure of the Aspiration Index: An example from Croatia. 13th European Conference on Developmental Psychology Jena : European Society for Developmental Psychology and Center for Applied Developmental Science, Jena.
  16. Merkaš, M. Miljković, D. (2007.).  Životni ciljevi i vitalnost kao prediktori zadovoljstva životom kod adolescenata. 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa, Zagreb.
  17. Brdar, I., Rijavec, M., Miljković, D. (2008). Life Goals and Well-Being – 'American Dream' in Other Cultures. 4th European Conference on Positive Psychology, Opatija, 1 – 4 July.
  18. Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D. (2008.).  Probability of attaining important life-goals and well-being. 4th European Conference on Positive Psychology. Opatija.
  19. Merkaš, M., Raboteg-Šarić, Z., Miljković, D. (2008.).  The relation of intrinsic and extrinsic aspirations to adolescent life satisfaction. 4th European  Conference on Positive Psychology. Opatija.
  20. Miljković, D. i Rijavec, M. (2009.).  Pristupi ostvarenju sreće, motivi za volontiranjem i psihološka dobrobit volontera. Novi Sad : Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Odsek za psihologiju.
  21. Rijavec, M., Miljković, D. i Jurčec, L. (2010.).  Life goals, positive experiences at faculty and happiness 5th European Conference on Positive Psychology. Kopenhagen (sažetak, znanstveni).
  22. Miljković, D., Jurčec, L. i Katanović, A. (2010.).  Motives and outcomes of volunteering and well-being. 2nd Applied Positive Psychology Conference People at their Best: Work, Education and Health. April 1-3, University of Warwick, UK.

3. Stručni radovi

  1. Miljković, D. (1982.).  Pedagoške misli Dragojle Jarnevićeve (Karlovac, 1812 - 1875), Pedagoški rad, 7 - 8, 378 - 383.
  2. Miljković, D. (1984.).  O analizi nastave, Vojni glasnik, 6, 46 - 51.
  3. Miljković, D. (1984.).  Programirana nastava u Inžinjerijskom školskom centru, Savjetovanje o programiranoj nastavi, Zadar.
  4. Miljković, D. (1985.).  Skica za pedagoški portret Dragojle Jarnevićeve, Pedagoški rad, 7 - 8, 311 - 320. 
  5. Miljković, D. (1985.).  Neke mogućosti za unapređivanje nastavnog procesa, Savjetovanje o unapređivanju didaktičko-metodičkog rada nastavnika vojnih škola, Beograd.
  6. Miljković, D. (1986.).  Osposobljavanje mladih u vojnim školama za uključivanje u obiteljski život, Vojno-politički informator, 10, 87 - 97.
  7. Miljković, D. (1987.).  Ostvarivanje dinamičnosti u nastavi, Vojno-politički informator, 5, 81 - 86.
  8. Miljković, D. (1987.).  Vještina govorenja i slušanja - kako poboljšati  komuniciranje, Vojno-politički informator,  9, 106 -112.
  9. Miljković, D. (1987.).  Unapređivanje čitanja - aspekt povećanja efikasnosti komuniciranja i uspjeha u učenju, Inovacije u nastavi, 2, 127 - 133.
  10. Miljković, D. (1987.).  Psihologija u budućnosti s aspekta znanstvene fantastike,  VI. Dani psihologije, Zadar, 1987. Dani psihologije '87., Filozofski fakultet u Zadru, Odsjek za psihologiju, 283-290.
  11. Miljković, D. (1988.).  Uzroci i način prevladavanja pogrešnog ocjenjivanja, Vojno-politički informator,  1, 68 - 92.
  12. Miljković, D. (1988.).  Dobra organizacija sastanka - prvi uvjet uspjeha, Vojno-politički informator, 3, 83 - 87.
  13. Miljković, D. (1988.).  Metoda čitanja u političkom obrazovanju i vaspitanju, Vojno-politički informator,  10, 58 - 62.
  14. Miljković, D. (1989.).  Mogućnosti korištenja suvremenih nastavnih sistema u vojnoj nastavi, Zbornik radova VA KoV, 13, 70 - 78.
  15. Miljković, D., Rkman, I. (1989.).  Timska nastava - put ka personalnoj integraciji učesnika nastavnog procesa. Vojni glasnik, 6, 64 – 67.
  16. Miljković, D. (1994.).  Osposobljavanje prosvjetnih djelatnika za rad s roditeljima,  u Zborniku (Vrgoč, H., ur.), Zagreb, Obitelj - škola - društvo, Zagreb, Hrvatski pedagoško-književni zbor, str. 27-34.
  17. Miljković, D. (1995.).  Sukobi i njihovo rješavanje, 20. škola pedagoga, Stubičke toplice.
  18. Miljković, D. (1995.).  Školske spomenice - ljetopisi - anali, Život i škola,  1, 115 - 130.
  19. Miljković, D. (1996.).  Neverbalno ponašanje učitelja. U: Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas za sutra – Zbornik radova sabora hrvatskih pedagoga, (ur. H. Vrgoč), 436-442.
  20. Miljković, D. (2003.).  Piramida, kocka, valjak i kugla u školskim promjenama – Osmi sabor pedagoga Hrvatske, Pula, U: Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva (ur. H. Vrgoč) Zagreb: HPKZ, 164-170.
  21. Miljković, D. (2006.).  Motivacijom i odgovornošću do uspješnijeg odgoja i obrazovanja – pozvano izlaganje na 8. školi učitelja Hrvatske. U: Dijete / učenik u procesu odgoja i obrazovanja (ur. H. Vrgoč) Zagreb: HPKZ, 13-21.
  22. Miljković, D. (2007.).  Osnovna škola u Hrvatskoj u razdoblju od 1918. do 1941. Odgojne znanosti, 9 (1): 135-150.
  23. Miljković, D., Rijavec, M. (2007.).  Vrijednosti u odgoju – poučak iz pozitivne psihologije. Dijete i društvo, 9 (2): 417-448.
  24. Miljković, D. (2011.).  Altruizam – najuzbudljiviji dio života. Medix, XVII (92/93): 114-116. (UDK 61, ISSN 1331-3002)
  25. Miljković, D. (2011.).  Dobra obitelj – važan uvjet životnoga zadovoljstva. Medix, XVII (94/95): 104-106. (UDK 61, ISSN 1331-3002).
  26. Miljković, D. (2012.). Brak i sreća. Medix, XVIII(100), 172-174.

Profesionalni interesi i članstva

Članstva

Hrvatski pedagoško književni zbor

Hrvatsko psihološko društvo

Hrvatska psihološka komora

Forum za slobodu odgoja (članica Upravnog odbora)

Hrvatsko čitateljsko društvo

Udruga roditelja Korak po korak

European Network for Positive Psychology

Nagrade:

1998. nagrada Hrvatskog psihološkog društva "Ramiro Bujas" za dostignuća u popularizaciji psihologijske znanosti

2000. Godišnja državna nagrada za znanost - za popularizaciju i promidžbu znanosti u području društvenih znanosti

2009. nagrada Hrvatskog psihološkog društva "Zoran Bujas" za psihologijsku knjigu godine

Profesionalni interesi: pozitivna psihologija i pedagogija (znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće, pozitivne emocije u odgoju i obrazovanju)

Izabrani projekti

1987. - 1991.: Razvoj individualnog kriterija točnosti u verbalnom učenju i neka motorička postignuća (voditelj projekta: prof.dr.Vlado Andrilović, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb)

1991. - 1994.: Stvaranje uvjeta za kreativnu produkciju neselekcioniranih skupina (voditelj projekta: prof.dr.Vlado Andrilović, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb)

2002. – 2005.: Roditelji, vršnjaci i psihosocijalni razvoj adolescenata  (voditeljica projekta: dr. sc. Zora Raboteg Šarić, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb) 

2006.-: Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (voditeljica: prof. dr.sc. Vlasta Vizek Vidović, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja)

2006. - 2008.: Project of cooperation in secondary education - UNITED WORLD COLLEGE OF THE ADRIATIC & CENTRE OF EXCELLENCE - VENICE UNIVERSITY - suradnica na projektu – članica znanstvenog vijeća (koordinatorica projekta: Valentina Bach)

2010. - CiCe - Children's Identity and Citizenship in Europe - ERASMUS Academic Network (koordinator projekta dr. Peter Cunningham)

Povijest zaposlenja

Od 1. listopada 1975. godine do kraja školske godine 1977./78. radi kao školski pedagog i psiholog u osnovnoj školi "Ljudevit Gaj" u Mihovljanu (s područnim osmorazrednim školama u Maču i Golubovcu Novom, te četverorazrednim u Gregurovcu i Peršavesi.).

Od 1978. god. zapošljava se kao referent za vojnu pedagogiju u Inženjerijskom školskom centru u Karlovcu gdje do 1991. god., osim na unapređivanju nastave radi i kao predavač, viši predavač i potom docent za Didaktiku.

Od 1991. – 1995. god. radi kao školski psiholog i profesor psihologije u IX. gimnaziji u Zagrebu. Godine 1995. promovirana je u zvanje stručnog suradnika – savjetnika. U školi vodi jedan od prvih srednjoškolskih debatnih klubova u RH.

Od 1995. – 2005. zaposlena je kao direktorica D-2, d.o.o., poduzeća za edukaciju, savjetovanje i poslovne usluge. Trener je trenera i edukator u području pedagogije i psihologije menedžmenta za mnoge poslovne subjekte i nevladine udruge u RH, te u BiH i Sloveniji.

Od 2000. – 2005. honorarno predaje Psihologiju obrazovanja, a potom i Metodiku nastave psihologije i Pozitivnu psihologiju na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu.

Od svibnja 2005. u stalnom je radnom odnosu na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, u Odsjeku za obrazovne studije. Od 2007. – 2009. bila je i pročelnica tog odsjeka te voditeljica Tečaja pedagoško psihološke izobrazbe. Drži nastavu Pedagogije i Komunikacije u odgoju i obrazovanju na Kineziološkom fakultetu, Didaktiku na PMF-u, Teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, te Interakcijsko komunikacijske aspekte odgoja i obrazovanja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu, Upravljanje razredom i disciplinu na Učiteljskom fakultetu (diplomski i doktorski studij).

17.05. 2005. god. – izbor u znanstveno-nastavno zvanje docenta

04.03. 2009. god. – izbor u  znanstveno-nastavno zvanje izvanrednog profesora

12.02. 2013. god. - izbor u  znanstveno-nastavno zvanje redovitog profesora